logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۲۵۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

زنجان به عنوان سومین مرکز استان خنک در کشور ثبت شد

زنجان-به-عنوان-سومین-مرکز-استان-خنک-در-کشور-ثبت-شد
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه حداقل دمای جوی در استان 6 درجه بوده و زنجان سومین مرکز سرد استان در کشور است گفت: زنجان به عنوان سومین مرکز استان خنک در کشور ثبت شد.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه هوای روز پنج شنبه پایدار است اغلب مناطق صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌‍‌‌شود گفت: این شرایط تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود برای روز شنبه وزش باد نسبتا شدید در استان حاکم خواهد بود ولی پس از آن انتظار می‌رود که دمای هوا کمی افزایش پیدا کنند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: حداقل دمای جوی در استان 6 درجه بوده و زنجان سومین مرکز سرد استان در کشور است و طی این مدت، سامانه بارشی فعالی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود.

سلطانی تاکید کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده با عبور سامانه ضعیف بارشی از استان بارش‌های پراکنده و خفیفی رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان 6 و 26 درجه، ابهر 9 و 24 درجه، خدابنده 11 و 24 درجه، طارم16 و 26 درجه، سلطانیه 7 و 23 درجه، قیدار 9 و 24 درجه و ماهنشان 12 و 26 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر